本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

2/14/14

指揮真表情(羅偉銓) (02/14/14)

今日好好彩,在網上登記抽獎,竟然幸運俾我中到兩張門票,係到雪梨歌劇院 
(SYDNEY OPERA HOUSE)睇歌舞表演,呢個係澳洲雪梨市出名地標,好難得機會
可以入去欣賞歌舞,及內部建築,其實可以自費嘅!但票價都嗱脷,我真係唔捨
得咁享受。
今日我所發表係音樂指揮臉目真表情:
您知啦!免費入場券,梗係座埋一邊,唔係座山頂,就座兩邊,自己又唔係名人
紳士,又唔係有權有勢,當然冇中間位座啦!我呢個二打六就座响傍邊最前既位,
表演者我就只可以睇背脊,但-----有一樣相信所有看官都睇唔到,就係音樂指揮
個真表情,大部份人全個演奏都係睇佢背脊,但我就對到正,哈!睇佢表情仲好過
睇表演者,隨着歌曲,音樂,喜怒哀樂,一一在面上表露出嚟,當音韻膨拜時最為
激動,到柔和時,手勢就細水長流,全程投入真係難得難得。偉銓